چکیده
آیا بازاریابی نوعی فن آوری مدیریت است، یک سیستم تدارک و تأمین اجتماعی، یا مطالعه فرایند های تصمیم فروشنده و خریدار در زمینه های خیلی پیچیده، یا می توان آن را جای نظمی در علوم اجتماعی قرار داد؟ آیا این موضع گیری می تواند روند کم شدن روز افزون تحقیق و دانش بازاریابی را معکوس کند؟ آیا فرصت های جدیدی برای تحقیقات چشم گیر بین روش های مختلف مشاهده نظممان ایجاد خواهد کرد؟ و آیا احتمالاً موضع گیری درست و دخالت بازاریابی و علوم اجتماعی در اکتشافات سبب کشف زمینه های جدید تحقیقاتی شده و بر انتخاب مدیریت و سیاست عمومی در چالش های پیش روی جوامع بشری در تمام سطوح اثر خواهد داشت؟ یک حالت موضع گیری با پاسخ مثبت به این سئوالات، اعلام این مسئله است که “بازاریابی، مطالعه ایجاد مشترک ارزش توسط انتخاب اقتصادی داوطلبانه در معاملات بین افراد و نهاد هایشان در و بین جوامع بشری است.” این موضع گیری شامل مطالعات انتخاب مدیر و مشتری، کار در سیستم های اجتماعی جوامع در تمام سطوح توسعه و توجه بیش تر به فرهنگ و ارتباط می شود. در این صورت می توان پیوند های میان انسان شناسی، باستان شناسی، تاریخ، جامعه شناسی و اقتصاد را کشف کرد. با کار تحقیقاتی بازاریابی و نیز نظم های همراه آن، عناصر اصلی نظریه پویا و دینامیک تغییر تکاملی در شبکه های معاملاتی و سیستم های بازاریابی شناسایی شده، نقطه عطفی احتمالی برای کشف واکنش بازاریابی به چالش های دشوار و پیچیده رو به روی جوامع بشری در سراسر جهان رقم می زند.
کلمات کلیدی:تقسیم بندی، بازاریابی به عنوان علمی اجتماعی، تحلیل تاریخی
————————————-
عنوان اصلی مقاله: There could be more to marketing than you might have thought! An invited paper, by Professor Roger Layton
ترجمه فارسی عنوان: از آن چه ممکن است فکرش را کنید مطالب بیش تری در مورد بازاریابی وجود دارد!
تعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۷ صفحه
یده
با توجه به افزایش نگرانی ها در مورد ابقا کارکنان و افزایش اهمیت سازگاری شغلی افراد، مقاله حاضر بررسی کرد که چگونه سازگاری شغلی، با عواملی که سازمان ها برای ابقای کارکنان مهم تلقی می کنند، به رضایت کارکنان مربوط می شود. تحلیل همبستگی کانونی[۱] در نمونه ای متشکل از ۳۲۱ کارمند در صنعت خودروسازی آفریقای جنوبی انجام شد. نتایج نشان داد که سازگاری شغلی، به ویژه نگرانی شغلی، به طور قابل توجهی سطح رضایت شرکت کنندگان را از تجارب آنها از فرصت های شغلی، تعادل کار و زندگی، آموزش و فرصت های توسعه و ویژگی های شغل ارائه شده توسط شرکت، توضیح می دهد. یافته های این مطالعه نشان می دهند که نگرانی ها، اهداف و برنامه های شغلی کارکنان و نحوه ارتباط آنها با شیوه های ابقا، برای حفظ کارکنان مهم هستند. شرکت کنندگان سیاه و سفید نیز با توجه به متغیرها، به طور قابل توجهی تفاوت داشتند. این مطالعه، تحقیقات قبلی در مورد سازگاری شغلی را از طریق افزودن آگاهی در مورد سودمندی سازه، در زمینه ابقا، توسعه داد.
کلید واژه ها: سازگاری شغلی، عوامل ابقاء[۲]، فرصت های شغلی، فرصت های آموزش و توسعه، ویژگی های شغل، تعادل کار و زندگی
————————————–
عنوان اصلی مقاله: Employees’ satisfaction with retention factors: Exploring the role of career adaptability
ترجمه فارسی عنوان: رضایت کارکنان از عوامل ابقاء: بررسی نقش سازگاری شغلی
تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۸ صفحه
چکیده
این مقاله بخشی از یک مطالعه درباره تعامل و مشارکت کارمند و ارتباط آن با ایمنی، عملکرد و حفظ دریانوردان[۱]
می باشد. این بخش بر اثر جابجایی دریانوردان تمرکز کرده، محرکان حفظ و
ارتباط آنها را در کشتیرانی شناسایی و درک می کند و رابطه تعامل با حفظ و
ابقا را بررسی می کند. این مقاله همبستگی بین حفظ و تعامل را تعیین و
محرکان حفظ را از دیدگاه دریانوردان تجزیه و تحلیل می کند. این مقاله
همچنین جنبه های زندگی دریایی را که می تواند به حفظ بالاتری منجر شود،
تعیین می کند. این مطالعه تایید می کند که تعامل بطور معنادار و مثبتی با
سطوح حفظ مرتبط بود در حالی که تحلیل عاملی، شش عامل موثر را جدا کرد. این
مطالعه همچنین نشان می دهد که سطح بقای افسران استخدام شده مستقیم توسط
صاحبان کشتی و توسط مدیران و همچنین بین افسران ارشد و تازه کار تفاوت
معناداری نداشت.
کلمات کلیدی: حفظ و بقا، تعامل و مشارکت، دریانوردان، حمل و نقل، جابجایی
———————————-
عنوان اصلی مقاله: Employee Engagement as a Predictor of Seafarer Retention : A Study among Indian Officers
ترجمه فارسی عنوان: مشارکت کارمند به عنوان پیش بینی کننده نگهداری و حفظ دریانوردان: مطالعه ای در میان افسران هندی
تعداد صفحات انگلیسی: ۲۴ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۶ صفحه
چکیده
وضعیت بازاریابی در داخل شرکت و تعاملات متقابل کارکردی آن به منظور جلب توجه دانشگاهیان و شاغلان ادامه پیدا می کند. استفاده از قدرت، به جای نفوذ، و مفاهیم عدم تقارن قدرت در زمینه بازاریابی بین المللی صنعتی (IM) برای اولین بار، این پژوهش رابطه بین عملکردها IM و غیر IM را بررسی می کند و اینکه آیا عملکردهایIM قدرتمند برای عملکرد بین المللی مفید می باشد را مورد بازبینی قرار می دهد. این حال یافته ها تا حدی نشان می دهند که IM قدرتمند هستند و عملکرد را افزایش می دهند. عدم تقارن قدرت بین عملکردهای IM و بازاریابی غیر بین المللی بطور منفی با عملکرد مرتبط می باشد در حالی که عدم تقارن قدرت بین IM و کارکرد بازاریابی غیر بین المللی با عملکرد مرتبط نمی باشد. با این حال، در حضور جهت گیری بازار بین المللی (IMO) اثر منفی تفاوت های بین IM و قدرت های عملکردهای غیر بازاریابی بر عملکرد ضعیف تر می باشد. بنابراین، یک تصمیم استراتژیک برای اتخاذ IMO ، به عنوان یک مکانیسم قدرت درک می شود، به طور بالقوه دارای اثر احیا بر عملکرد IM می باشد، و IMO و فعالیت توزیع قدرت نباید حوزه های مجزا تصمیم گیری مدیریتی باشد. مطالعه به طور همزمان IM را به عنوان یک عملکرد مشخص و به عنوان یک فرایند بر مبنای فعالیت توضیح می دهد و اجازه می دهد مشاهده دقیق در تعامل عملکردهای بازاریابی را ممکن می سازد.
واژگان کلیدی: عملکرد بازاریابی بین المللی، قدرت بازاریابی بین المللی، عدم تقارن قدرت، جهت گیری بازار بین المللی، عملکرد بین المللی
——————————————–
عنوان اصلی مقاله: Power dynamics of the international marketing within firms and how they shape international performance
ترجمه فارسی عنوان: نیروی قدرت در بازاریابی بین المللی در داخل شرکت و چگونه آنها عملکرد بین المللی را شکل می دهند
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۱ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۷ صفحه
چکیده
این مقاله توابع تولید را برای مناطق یونانی طی سالهای ۱۹۷۱-۲۰۱۱ ،با استفاده از داده های سرشماری به دست آمده از سرمایه های آموزش انسانی، تخمین می زند. ما سری های سرمایه غنی انسانی را ایجاد می کنیم که در آن داده ها برای کارکنان، طبق سطح آموزشی و تحصیلات آنان تجزیه و تحلیل می شود. علاوه بر این ما اثرات احتمالی ناشی از کیفیت آموزش و گسترش[۱] آن را نیز محاسبه خواهیم کرد. شواهد ما نشان می دهند که سرمایه انسانی یک ارتباط مثبت قوی با بهره وری نیروی کار از طریق آموزش متوسطه و عالی دارد. در حالی که آموزش ابتدایی ارتباط منفی را منعکس می کند و چه بسا تحصیلات و آموزش سطح پایین و کمتر و حتی فرعی هیچ ارتباطی با بهره وری را نشان نمی دهند. به طور کلی یافته ها حاکی از آن است که سیاست گذاران باید بر کیفیت آموزش و همچنین گسترش آن بیشتر متمرکز شوند و تلاش های خود را به سمت و سوی یک سیستم کارآمد تر و پیشرفته با تاکید بر سطح آموزش عالی معطوف سازند تا به طور کلی بهره وری نیروی کار را بهبود بخشند و نابرابری های بهره وری فضایی را کاهش دهند.
واژگان کلیدی: بهره وری نیروی کار، رشد، سرمایه انسانی، داده های منطقه ای، داده های پانل
————————————
عنوان اصلی مقاله: Do education quality and spillovers matter? Evidence on human capital and productivity in Greece
ترجمه فارسی عنوان: هنوز کیفیت آموزش و گسترش آن مهم است؟ مدارک و شواهد در سرمایه انسانی و بهره وری در یونان
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۱ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۲ صفحه
چکیده
هدف این مقاله ارائه دلایل تجربی روابط بین تواناییهای مالی در مقابل عبارات مالی مرتبط به سطح مدیریت درآمد بین شرکتهای دولتی بورس مالزی ، از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۱۲ می باشد. در درجه اول، نمونه های اولیه از ۳۷۵ شرکت دولتی منتخب که ۴۵۰۰ سال کاری تحت مشاهده بودند، تشکیل شد. از نمونه ها ، آن شرکتهایی که به کار مدیریت درآمد اشاره نکرده اند، به عنوان نمونه مطالعه جدا شدند. بدین ترتیب، نمونه نهایی این مطالعه شامل ۳۹۷۱ مشاهده سال کاری است. این مطالعه مدل کوتاری را به عنوان مدل اندازه گیری برای سطح مدیریت درآمد در سازمان تجاری انتخاب کرد. . در ضمن، نتایج این تحقیق به ارتباطات مهمی بین صلاحیت درآمد، صلاحیت ساختار مالی، صلاحیت بازپرداخت بدهی و عوامل غیر مالی در ارتباط با سطح در آمد مدیریت در سازمان تجاری اشاره کرده است. بنابراین، این مدارک می توانند به عنوان مکانیسم مالی جدیدی برای سهامداران بالقوه و موجود مورد استفاده قرار گیرند تا آنها را در تصمیم گیریهایشان یاری رساند.
واژگان کلیدی: مدیریت درآمد EM، توان درآمدها EAB، توان بازپرداخت بدهی DRAB، توان ساختاری مالی FSAB
———————————-
عنوان اصلی مقاله: the longituinal study of earnings management : analysis on companies financial abilities
ترجمه فارسی عنوان: مطالعه طولی مدیریت در آمد: تجزیه تواناییهای مالی شرکتها
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۳ صفحه
چکیده
هدف این مطالعه، معرفی مدیریت عملکرد بعنوان فرایندی از ترویج نوآوری در صنعت نرمافزار است. هدف، تحلیل این امر است که چگونه یک شرکت نرمافزاری میتواند استراتژی نوآوریاش را با بکار گرفتن روشهای موثر مدیریت عملکرد، پیش ببرد. به این دلیل، اصول کلیدی مدیریت نوآوری و عملکرد بطور کامل مورد بررسی قرار گرفتهاند. از یک سو مدیریت عملکرد، با هدایت کارمندان در یک چارچوب مقبول از اهداف برنامهریزی شده به دنبال دستیابی به اهداف مالی و عملیاتی بهینه یک سازمان است. از سوی دیگر مدیریت عملکرد، فرایند و هدف را آنگونه مهیا میسازد که شرکت برنامههای کاربردی و ایدههای جدیدی را توسعه دهد. تطبیق این دو زمینه، طرح کلی را برای ایجاد محصولات و خدمات جدید تعریف میکند و به شرکت کمک میکند تا در رقابت، متمایز باشد. علاوه بر این، این تحلیل با یک سناریوی موردی واقعی از یک شرکت نرمافزاری غنی گردیده است که در بازار جهانی فعالیت میکند و نوآوری را هدف گرفته است. در نهایت در این مطالعه، مشخص شده است که ترکیب مدیریت عملکرد و نوآوری نقش مثبتی را در ارتقاء اهداف یک شرکت نرمافزاری ایفا میکند.
کلمات کلیدی: مدیریت عملکرد؛ مدیریت نوآوری؛ صنعت نرم افزار.
——————————————
عنوان اصلی مقاله: Performance management as a process of promoting innovation in software industry
ترجمه فارسی عنوان: مدیریت عملکرد بعنوان فرایندی از توسعه نوآوری در صنعت نرم¬افزار
تعداد صفحات انگلیسی: ۷ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۴ صفحه
چکده:
محلی سازی هدف به طور معمول بوسیله یک رویکرد دو مرحله ای نا متمرکز به دست می آید. در سال های اخیر، مطالعات الگوریتم یک مرحله ای متمرکز جدیدی را پیشنهاد داده است. با استفاده از یک شبکه راداری فعال، در اینجا شناسایی و تخمین عملکردهایی از یک الگوریتم تعیین سرعت و موقعیت هدف مستقیم را مطالعه می کنیم (بر اساس تعیین موقعیت مستقیم، یک مرحله ای). نتایج عددی بهبود الگوریتم پیشنهاد شده در مقایسه با یک روش دو مرحله ای کلاسیک را نشان می دهد. هم چنین این روش پیشنهاد شده بر روی داده واقعی به صورت تجربی بررسی شده است.
کلمات کلیدی: محلی سازی، فیلتر همسان، کران Cramer-Rao، پردازش رادار، عملکردهای تشخیص، مدل های Swerling.
—————————————
عنوان اصلی مقاله: Direct target localization with an active radar network
ترجمه فارسی عنوان: محلی سازی هدف مستقیم با یک شبکه راداری فعال
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۵ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۸ صفحه
چکیده
سنت مرسوم سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت (MAIS) فرض مینماید که همه مردم بطور ناخود آگاه در آدمکهای فرهنگی فرو رفتند. بعلاوه، محققان MAIS کاملاً از هر چیزی راضی هستند اما سطح مطلوبیتی را فرض میکنند. در نتیجه این امر منجر به یافتههای تحقیقاتی اشباع شدهای میشود. در عوض، متدلوژی قومی، گزینهای دیگر برای کشف چگونگی اجرای تعامل کنندهها در فعالیتهای روزانه میباشد. در عوض، محدودیت آن در توصیف عملکردهای واقع شده به نظریه فعالیت الگوی دیگر این اجازه را میدهد که این موضوعات را به ساختاری قابل رویت چارچوببندی کنند. بعلاوه، این ترکیبات به هماهنگی بالقوهای اجازه میدهد که مشابه به کیک اپرا میباشد و افق جدیدی را در تحقیق MAIS رقم زده است.
کلمات کلیدی: کیک اپرا، سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت، آدمک فرهنگی، سیستم اطلاعات غیررسمی، متدلوژی قومی نظریه فعالیت
——————————————-
عنوان اصلی مقاله: Paradigm Blurred: Opera Cake in Management Accounting Information Research
ترجمه فارسی عنوان: الگوی نامشخص: کیک اپرا در تحقق اطلاعات حسابداری مدیریت
تعداد صفحات انگلیسی: ۷ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۳ صفحه
چکیده
در این مقاله، فرصتها و نقاط ضعف تحقیق پیمایشی در حسابداری مدیریت مورد بحث قرار میگیرد و چهارچوبی برای اجرای تحقیقات پیمایشی بیان میشود که سازگار با گفتوگوهای کنونی در بافت بازارهای نوظهور است. تحقیق پیمایشی در حسابداری مدیریت، بطور برجسته مورد ملاحظه قرار گرفته است، اما اخیراً بواسطه شماری از محدودیتها بطور فعال مورد نقد واقع شده است. انجام تحقیقات در بافت بازارهای نوظهور با فقدان گرایش شفاف و ذاتاً منفی برای به اشتراکگذاری اطلاعات، پیچیده شده است (پوفر و مک کارتی، ۲۰۱۱). اما اگر محققان به بررسی نکات ضعف در مرحله طراحی بپردازند، روش پیمایشی، ابزاری مؤثر برای کشف اولیه موضوع است تا به طور خاص به کسب پیش شناخت، بخصوص در محیط اجازه دهد که در آنجا حسابداری مدیریت هنوز در جستجوی هویتش است، بطور مثال میتوان این مورد را در روسیه ملاحظه نمود (لبدو، ۲۰۱۴) که به تمرکز بر سؤال تحقیق و هدایت تحقیق به سمت متدلوژی تفسیریتر کمک میکند.
کلمات کلیدی: حسابداری مدیریت و کنترل، روشهای تحقیق، بازارهای نوظهور، تحقیق پیمایشی
————————————–
عنوان اصلی مقاله: Getting insight into management accounting and control systems: a framework for survey-based research design for emerging markets context
ترجمه فارسی عنوان: نگاهی به حسابداری مدیریت و سیستمهای کنترل: چهارچوبی برای طرح تحقیقاتی پیمایشی در بافت بازارهای نوظهور
تعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۱ صفحه
چکیده
از آنجا که مدیران اجرائی مرد تسلط بیشتری در شرکتهای بزرگ برای رهبری و مدیریت دارند، تصمیم گیری مدیریت ارشد بیشتر گرایش مردانه خواهد داشت. تحقیقات در مورد عملکرد بیولوژیکی و روانی مختلف میان زنان و مردان نشان میدهد، ویژگیهای رهبری مدیران اجرائی زنان تا حد زیادی ناشناخته میباشد. ریسک گریزی و حساسیت اخلاقی دو تا از ویژگیهای کلیدی متصل به مسائل حسابداری مانند محافظه کاری در گزارشات مالی میباشد که مخالف هر گونه تقلب خواهند بود. در این مطالعه، ما به بررسی رابطه میان جنسیت مدیر عامل شرکت و حسابداری و محافظه کاری در یافتن یک ارتباط مثبت میان هر دو میپردازیم. در شرکتهای قدرتمند و بزرگ نیاز به اجرای دادخواهی متعارف و عقلانی است تا بتوان از رویارویی با خطرات اجتناب ورزید. در این مطالعه، به برجسته سازی مزایای جنسیتی در حفظ یکپارچگی و گزارشگری مالی میپردازیم.
واژگان کلیدی: حسابداری محافظه کارانه، جنسیت مدیر عامل و اخلاق رهبری.
——————————-
عنوان اصلی مقاله: CEO Gender, Ethical Leadership, and Accounting Conservatism
ترجمه فارسی عنوان: جنسیت مدیر عامل، اخلاق رهبری، و حسابداری محافظه کارانه
تعداد صفحات انگلیسی: ۲۰ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۰ صفحه
چکیده
رایانش ابری به شهرت بسیاری زیادی در محیطهای تجاری دست یافته است با این حال، این تکنولوژی نیز با برخی مسائل ریسک از جمله حفاظت ضعیف در برابر مسائلی امنیت، و مقررات مواجه است. به سبب ماهیت فاصله و اتصال از راه دور، فرآیند حسابرسی در این تکنولوژی بسیار چالش برانگیز شده است. این مقاله بر موضوعات مرتبط با ریسک محاسبات ابری و موضوعات حسابرسی تمرکز دارد.
کلمات کلیدی: رایانش ابری، حسابرسی، فاکتورهای ریسک، استانداردهای حسابرسی.
————————————-
عنوان اصلی مقاله: Cloud computing risk and audit issues
ترجمه فارسی عنوان: ریسک رایانش (محاسبات) ابری و موضوعات حسابرسی
تعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۶ صفحه
خلاصه
رفتار غیر اخلاقی کارکنان اکثراً به قصد آسیب به سازمان بوده، اما رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی (UPB) عموماً به منظور نفع به سازمان در نظر گرفته می شود. یک قدرت برجسته رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی، تعیین هویت سازمانی (OID) است، اما آنچه که تعیین هویت سازمانی را مشخص می نماید هنوز ناشناخته باقی مانده. درک بهتر از این موضوع می تواند در مدیریت رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی کارمندان و سازمان ها کمک نماید. پژوهش حاضر به بررسی نحوه عمل مشترک اشتیاق کاری و خصیصه تمرکز حواس با هم در تبیین تعیین هویت سازمانی می پردازد، که خود نیرو محرکه رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی است. یک مطالعه میدانی با ۱۲۰ کارمند ساکن ایالات متحده نشان داد که تمرکز حواس تعدیل کننده روابط بین اشتیاق وسواسی و تعیین هویت سازمانی و همچنین بین اشتیاق وسواسی و رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی است، و تعیین هویت سازمانی زمانی که تمرکز حواس پایین باشد تعدیل کننده رابطه دوم است. اشتیاق هماهنگ با تعیین هویت سازمانی به طور مثبت مرتبط بود، ولی توسط تمرکز حواس تعدیل نمی گشت. از سوی دیگر، حمایت سازمانی ادراکی به طور مثبت با تعیین هویت سازمانی مرتبط بود، و در عین حال به طور قابل توجهی با رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی ارتباط نداشت. به منظور کاهش تعیین هویت سازمانی و رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی حاصلِ، کارکنان می تواند اشتیاق وسواسی را کاهش دهند، و در همان حال خصیصه تمرکز حواس را بالا برند. این یافته باعث پیشبرد تحقیقات در تعیین هویت سازمانی، رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی، اشتیاق به کار و تمرکز حواس گشته و پیامدهای عملی برای مدیریت رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی را به همراه دارد.
واژگان کلیدی: رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی ، اشتیاق ، تعیین هویت سازمانی ، تمرکز حواس ، حمایت سازمانی ادراکی
—————————————–
عنوان اصلی مقاله: The pathway to unethical pro-organizational behavior: Organizational identification as a joint function of work passion and trait mindfulness
ترجمه فارسی عنوان: راهی به سمت رفتار غیر اخلاقی حامی سازمانی: تعیین هویت سازمانی به عنوان یک تابع مشترک از اشتیاق کاری و خصیصه تمرکز حواس
تعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۸ صفحه
چکیده
این مقاله ارائه دهنده یک تحلیل آماری از روش های طراحی برای محاسبه ظرفیت باربری اجزای بتن مسلح در خمش و مقاوم سازی شده با تسلیح خارجی FRP می باشد. برای انجام محاسبات پایگاه داده ای از تحقیقات آزمایشگاهی ایجاد شد. محاسبات ظرفیت بابری به تبعیت از توصیه های ACI440.2R-08، بولتن fib 14 و TR55 انجام شدند. توزیع نتایج آزمایشگاهی و نظری بر پایه آزمایش ویلک-شاپیرو تعیین شد. ارزیابی روش های طراحی با آزمودن فرضیه های آماری بر روی اختلاف میانگین های نسبت بین نتایج آزمایشگاهی و نظری انجام شد. بازه های اطمینان نسبت های ظرفیت باربری آزمایشگاهی و محاسباتی نیز محاسبه شدند. به منظور ارزیابی صحت روش های طراحی، محاسبه ضریب اطمینان پیشنهاد می شود.
——————————————-
عنوان اصلی مقاله: The statistical evaluation of design methods of the load-carrying capacity of flexural reinforced concrete elements strengthened with FRP
ترجمه فارسی عنوان: ارزیابی آماری روش های طراحی ظرفیت باربری اجزای خمشی بتن مسلح مقاوم سازی شده با FRP
تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۲ صفحه
کیفیت ترجمه مقالات تخصصی بوده و همه مقاله ترجمه شده است
سال انتشار مقالات ترجمه شده 2016 و 2017 می باشد
ادرس فروشگاه سایت
کیفیت ترجمه مقالات تخصصی بوده و همه مقاله ترجمه شده است
سال انتشار مقالات ترجمه شده 2016 و 2017 می باشد
ادرس فروشگاه سایت
هر مقاله : 20 تومان
سال انتشار مقالات 2016 و 2017 می باشد
برای خرید با سایت زیر مراجعه کنید
هر مقاله : 20 تومان
سال انتشار مقالات 2016 و 2017 می باشد
برای خرید با سایت زیر مراجعه کنید