چکیده
هتلها به طرز فزایندهای از طریق پاسخ های مدیریت، استراتژی تحقیقات آنلاین خود را از استماع انفعالی به درگیری فعال تغییر جهت میدهند. این مطالعه، اثرات مشترک پاسخ های مدیریت و بررسیهای آنلاین بر عملکرد مالی هتل را مورد بررسی قرار میدهد. این مطالعه براساس مجموعه دادههای بزرگ و بی مانند ۲۲۴۸۳ پاسخ مدیریتی به ۷۶۶۴۹ بررسی آنلاین مشتری در سایت Trip Advisor در ۲۶ بخش می باشد که باعملکرد هر سه ماه یکبار مالی هتل مطابقت دارد و باعث بهبود عملکرد مالی آتی شرکت باارائه واکنشهای به موقع و طولانی می گردد در حالی که ارائه واکنشها توسط مجریان هتل و واکنشهای که صرفاً تکرارموضوعات در بررسی آنلاین می باشند، عملکرد مالی در آینده را کاهش میدهد. درضمن بررسی درجه بندی و حجم بررسی ها، باعث تنطیم و تعدیل واکنش های مدیریت می شود. با افزایش میانگین درجه امتیازات بررسی ، به پاسخ های مدیریتی بیشتری با اندازه بزرگتر دست می یابیم. وقتی حجم بررسی ها افزایش می یابد، مزایای ارائه واکنشهای به موقع و طولانی کاهش داده می شود. یافتههای حاصل از این تحقیق، پیامدهای جدیدی را برای پاسخ های مدیریتی در برابر بررسیهای آنلاین درجهت افزایش عملکرد مالی هتل به بار می آورد.
——————–
عنوان اصلی مقاله : Joint effects of
management responses and online reviews on hotel financial performance: A
data-analytics approach
ترجمه فارسی عنوان : اثرات مشترک پاسخ های مدیریت و بررسی های آنلاین بر عملکرد مالی هتل : رویکردی تحلیلی بر اساس داده ها
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۸ صفحه
برای دیدن سایر مقالات اینجا کلیک کنید