دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی 2020

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی 2020

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده بلوغ مدیریت پروژه


چکیده

هدف این پژوهش ارائه چارچوبی برای محاسبات بلوغ مدیریت پروژه در سازمان با الهام از بررسی نوشته‌ها برروی مدل‌های بلوغ موجود است. ارزیابی براساس وجود یا عدم وجود خصیصه‌ها در ابعاد یا منطقه است. هر بعد شامل تعداد قابلیت‌هایی برای ارزیابی است. این چارچوب مدل بلوغ مختلط است که ترکیبی از مدل‌های متوالی و مدل‌های مرحله مرحله بر طبق محدوده ارزیابی؛ ابعادی از سازمان یا کل سازمان است.

این مقاله دارای اثرات مثبت مستقیمی از طریق تسهیل شرکت است، اگرچه در ماهیتش، تصویب و توسعه مدل بلوغ خودش از مخازن یا متدلوژی‌هایی استفاده‌شده برگرفته شده‌است. PMO شرکت یا PMO استراتژیک می‌تواند از این چارچوب برای بهبود بلوغ سازمانش استفاده کند.

کلمات کلیدی : بلوغ مدیریت پروژه، ارزیابی، مدل‌های مختلط، ابعاد، قابلیت

—————————————————–

عنوان اصلی مقاله:     New design for calculating Project Management Maturity (PMM)

ترجمه فارسی عنوان:   طراحی جدید برای محاسبات بلوغ مدیریت پروژه (PMM)

تعداد صفحات انگلیسی:  ۷ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۲ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده مدیریت ریسک مالی


چیکده
مدیریت ریسک مالی در بهترین زمان ها و به خصوص در موقع حضور عدم قطعیت اقتصادی و بحران های مالی دشوار می باشد. هدف از این موضوع خاص در مورد “پیشرفت در مدیریت ریسک مالی و عدم قطعیت سیاست اقتصادی ” اینست که برخی از بخش های تحقیق که در آن روش های اقتصاد سنجی جدید، اقتصادسنجی مالی و امور مالی تجربی که به طور قابل توجهی به تجزیه و تحلیل مدیریت ریسک مالی کمک کرده اند در زمانی که عدم قطعیت اقتصادی وجود دارد مورد توجه قرار دهد، به خصوص قدرت چاپ: شوک های عدم قطعیت، بازارها، و اقتصاد، نمایانگرهای گسترش بانکداری در اقتصاد برزیل: نقش عوامل اقتصاد خرد و کلان، پیش بینی ارزش در معرض خطر با استفاده از مدل های نوسان ساختار بلوک احتمالی چند متغیره، علیت متغیر زمان بین قیمت های لحظه ای و آینده نفت خام: یک رویکرد تغییر مسیر، ارزیابی وابسته به رویکرد پویایی انتقال اطلاعات بین قیمت های نفت، قیمت فلزات گرانبها و نرخ ارز، یک رویکرد عملی برای ساخت عوامل نقدینگی بودجه مبتنی بر قیمت، پیش بینی نوسانات میزان نقد شده: ویژگی های پویا و متغیرهای قابل پیش بینی، مدل سازی یک شاخص شرایط مالی گردشگری روزانه بالقوه ، مالکیت بانک، بخش مالی و اندازه گیری ریسک سیستماتیک: استفاده از CoVaR، شاخص های نوسانات بدون مدل در ادبیات مالی: یک بررسی، عملکرد قوی مصون سازی و خطر نوسان در بازارهای انتخابی: کاربرد انتخاب های شاخص استاندارد و ۵۰۰ پور و تایوان ، هم انباشتگی قیمت بین CDS مستقل و بازارهای انتخاب ارز در بحران مالی جهانی، خواه اینکه همیشه از وام زامبی ممانعت شود، ترجیحات سرمایه گذاران ریسک گریز و ریسک پذیر برای جایگاه نفتی و قرارداد های آینده قبل ،در طول و بعد از بحران مالی جهانی ، مدیریت ریسک مالی در بازارهای بورس چینی: قیمت گذاری و مدل سازی تحت رگرسیون خود کارآستانه چند متغیره، مدیریت ریسک سیستماتیک در هلند ،روش های پرتفوی میانگین – واریانس برای مدیریت ریسک سیاست انرژی، ر ویژگیهای قوی برآورد SIML از نوسان تحت سر و صدا میکرو- بازار و روش نمونه گیری تصادفی، مقیاس بزرگ نامتقارن (I)GARCH با دنباله روی های گوناگون، اصول اقتصادی و عدم قطعیت سیاست اقتصادی از مین لند چین و تاثیر آنها بر تایوان و هنگ کنگ، پیش بینی و شبیه سازی با استفاده از مدل های ساده و مشخص شده توسط ناپایا و فصلی بودن، و پیش بینی نوسان شاخص های سهام از طریق مدل متوسط ​​با استفاده از داده با فراوانی بالا.

کلمات کلیدی: مدیریت ریسک مالی، عدم قطعیت سیاست های اقتصادی، اقتصاد سنجی مالی، امور مالی تجربی

————————————

عنوان اصلی مقاله:    Advances in financial risk management and economic policy uncertainty: An overview

ترجمه فارسی عنوان:  پیشرفت در مدیریت ریسک مالی و عدم قطعیت سیاست اقتصادی: بررسی اجمالی

تعداد صفحات انگلیسی:  ۷ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۵ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده قارچ میکوریزای آرباسکولار (AMF)


چکیده

نشان داده شده است که تنوع گیاهی و گروه های مختلف ارگانیسم های زیر زمینی بر خصوصیات اجتماعات گیاهی و ارگانیسم های در ارتباط با آنها در سطح زمین تاثیرگذار هستند؛ با این حال، دانش کمی درباره ی برهم کنش ها و اثرات ترکیبی این فاکتور های زیستی وجود دارد. علاوه بر این، در حالیکه غنای گونه ای گیاهی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، تنوع درون گونه ای تنها به تازگی به کانون تمرکز بوم شناسی اجتماع وارد شده است. هدف این مطالعه تشخیص این موضوع بود که آیا افزایش ارگانیسم های خاکزی سودمند )قارچ میکوریزای آرباسکولار(AMF) و کرم های خاکی anecic، کرم هایی که به صورت عمودی لانه سازی کرده و به عمق خاک می روند (Lumbricus terrestris L.)( و سطوح متفاوت تنوع ارقام زراعی به صورت تعاملی بر بهره وری، توسعه ی علف های هرز، آسیب به برگ توسط موجودات بیماریزا و گیاهخوار و تنوع گیاهخواران سطح زمین در اجتماعات لگوم-چمن تاثیر دارد یا خیر. نتایج ما نشان داد که افزودن AMF تولید گیاه در روی زمین را افزایش داده و در جهت کاهش تنوع گیاهخواران سطح زمین اقدام کرده است. کرم های خاکی تاثیر افزودن AMF را برکلونیزاسیون ریشه ای AMF تعدیل کردند، اما بر بهره دهی گیاهی یا تنوع گیاهخواران بی تاثیر بودند. زیست توده ی علف های هرز به طور معنی داری در اجتماعات گیاهی دارای تنوع ارقام زراعی بالاتر، کمتر بود. اثرات تعاملی دو گروه ارگانیسم خاکزی و تنوع ارقام گیاهی یافت نشد. نتایج ما نقش های مستقل و اثرات مثبت افزایشی AMF و تنوع ارقام گیاهی را بر عملکرد هایی همچون باروری و مقاومت در برابر علف های هرز زمین را اثبات کردند. پیشنهاد ما این است که تحریکات AMF و تنوع ارقام گیاهی می تواند بیشتر در برنامه های مدیریتی کشاورزی که هدف آنها تقویت عملکرد پایدار و کنترل زیستی گیاهخواران و علف های هرز می باشد، به کارگرفته شود.

کلمات کلیدی: قارچ میکوریزای آرباسکولار (AMF)، کرم های خاکی، تنوع ارقام زراعی، بهره وری، کارکرد اکوسیستم، بندپایان.

—————————————-

عنوان اصلی مقاله:    Independent role of belowground organisms and plant cultivar diversity in legume-grass communities

ترجمه فارسی عنوان:  نقش مستقل ارگانیسم های زیرزمینی و تنوع رقم های زراعی در اجتماعات لگوم- grass

تعداد صفحات انگلیسی:  ۸ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۷ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده فیزیولوژی گیاهی


چکیده

این مقاله، به شرح این می پردازد،که چگونه از اوایل قرن بیست و یکم و به ویژه در دوران جنگ سرد، فیزیولوژیست های گیاهی، رشته ی تخصصی خود را به صورت ایده آل، عضوی از مجموعه ی دیگر علوم گیاهی، برای مطالعه و تشریح عملکرد ها و فرایند های زیستی درنظر گرفتند، و تخصص خود را در میان اشکال برجسته ی علوم زیستی رتبه بندی کردند. در اوج شکوفایی این علم در اواخر دهه ی ۱۹۶۰، فیزیولوژیست های گیاهی ادعا کردند که اکتشافات آنها دست کمی از کشف ” قوانین پایه ی فیزیولوژی” ندارد . این مقاله، با نشان دادن این که چنین ادعایی با تولید آزمایشگاه های ارزشمند دوران علم کلان، معروف به فیتوترون، که محیط های رشد گیاهان را تحت کنترل قرار می دهند، پدید آمد، از آن پرده برمی دارد. کنترل به این معنی است که، فیزیولوژیست های گیاهی ادعا کردند قادر به تولید فنوتیپی استاندارد و معتبر برای زیست شناسی تجربی می باشند. با استفاده از استاندارد های علوم فیزیکی، فیزیولوژیست های گیاهی، علوم زیستی پایه را از فنوتیپ تولید شده از فیتوترون استخراج کردند. در دوران جنگ سرد، توانایی پیگیری علوم پایه، نمایانگر بالاترین جایگاه در میان جوامع علمی بود. به طور گسترده تر، در این مقاله پیشنهاد می شود، که از طریق بازسازی تاریخ فیزیولوژی گیاهی- یک رشته ی علمی قدر نادیده- و با مرکزیت دادن به داستان علوم گیاهی درون تاریخ زیست شناسی، مورخان قطعا می توانند تغییرات وسیع ایجاد شده در زیست شناسی به وسیله ی ظهور مفهومی بینش ملکولی زیست، غلبه ی شاخه ی تخصصی زیست شناسی ملکولی و ظهور زیست فناوری در دهه ی ۱۹۸۰ را درک نمایند.

کلمات کلیدی: فیزیولوژی گیاهی، فیتوترون، گیاه شناسی، فنوتیپ، علم کلان، محیط زیست.

———————————–

عنوان اصلی مقاله:    The phytotronist and the phenotype: Plant physiology, Big Science, and a Cold War biology of the whole plant

ترجمه فارسی عنوان:  کارشناسان فیتوترون  و فنوتیپ: فیزیولوژی گیاهی، علم کلان و زیست شناسی جنگ سرد درگیاهان

تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۲ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۷ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده زیست شناسی 2016


چکیده

گیاهان با جمع کثیری از ارگانیسم های خاکزی در تعامل هستند. این تعاملات برای مدت مدیدی زمینه ی پژوهش های بوم شناسان خاک را فراهم می کردند و روابط غذایی و نیز تغییرات فیزیکوشیمیایی ماتریکس خاک عموما به عنوان مکانیسم های زیربنایی تعاملات بین گیاه و ارگانیسم خاکزی پیشنهاد می شدند. با این حال برخی همزیستی ها و بیماری ها توسط زیست شناسان گیاهی و میکروبیولوژیست ها به خوبی در سطح ملکولی مشخص و توصیف شده اند. این تعاملات مستلزم تماس فیزیکی میان ارگانیسم خاکزی و گیاه است. تعاملات به وسیله ی ملکول های سیگنالی صادرشده از مسیر های هدایت هورمون گوناگون صورت می گیرند که منجر به تغییراتی در توسعه و حفاظت گیاهی می گردند. این روزها، نقش ملکول های سیگنال به عنوان ویژگی مهم تعاملات میان گیاهان و ارگانیسم های آزادزی ساکن خاک، نشان داده می شود. در این مقاله در زمینه ی شواهد ژنتیکی و فیزیولوژیکی جریان هدایت هورمون، در پاسخ داده شده ازگیاه به ارگانیسم های دارای اتصال فیزیکی و در عین حال آزادزی ساکن خاک، با گستره ای وسیع، از ابعاد میکرونی تا سانتی متری، بحث می شود. همان مسیرهای هدایت هورمون به نظر می رسد که با انواع گوناگون ارگانیسم های خاکزی همچون باکتری ها، نماتودها، کلمبولا (دم فنری ها یا پادمان)، و حتی کرم های خاکی نیز فعال می شوند و عواقب مشابهی بر رشد و نمو، و دفاع گیاه دارند. همئوستازی هورمونی گیاهی سنگ بنای شناخت و پیش بینی مسئله ی تعاملات چندگانه ی گیاهان با اجتماع ارگانیسم های خاکزی است.

————————————–

عنوان اصلی مقاله:    A review of the effects of soil organisms on plant hormone signalling pathways

ترجمه فارسی عنوان:  مروری بر اثرات ارگانیسم های خاکزی بر مسیرهای هدایت هورمون

تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۳ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۹ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده مهندسی معماری ساختمان 2017


خلاصه

نویسنده و محققان مرتبط با این موضوع، در پروژه های قبلی از تکنولوژی بازیهای ویدئویی برای طراحی در زمینه آموزش طراحی معماری اقتباس نموده اند. این مقاله کالبد انگیزه اصلی و آرمانی این تحقیق را منعکس می کند. چه مبحث های ممکن است مولد بازبینی باشند؛ چگونه ممکن است تغییرات معاصر برای طراحی پارامتریک و مدل سازی اطلاعات ساختمان بکار گرفته شوند و چگونه برخی از جنبه های بازی، به ویژه رقابت، ممکن است محیط طراحی چند رشته ای مهندسی و معماری را بارور سازد.

واژگان کلیدی: معماری و آموزش طراحی مهندسی، محیط های شبیه سازی، تکنولوژی بازی های ویدئویی، بازی جدی

————————————-

عنوان اصلی مقاله:    Videogame Technology Re-Purposed: Towards Interdisciplinary Design Environments for Engineering and Architecture

ترجمه فارسی عنوان:  دو منظوره سازی بازی های ویدئویی: به سمت محیط طراحی چند رشته ای مهندسی و معماری

تعداد صفحات انگلیسی:  ۷ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۶ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده معماری ساختمان


خلاصه

در طی دوره آموزشی “تجزیه و تحلیل فرم معماری” از دانشکده فنی معماری والنسیا، دانشجویان طراحی با دست آزاد را به عنوان یک ابزار برای درک پیدایش معماری و عناصر کلیدی آن تجربه می کنند: ترکیب هندسی، نسبت، ریتم، سازمان فضایی، عملکرد، ارتباط با محیط، و غیره. با این حال، یک روند “فراموشی”، برای کسانی که اصول اساسی طراحی و معماری را درونی ساختند، لازم است تا قادر به طرح اشکال جدید معماری نه فقط از پی تفکر منطقی باشند. برای رسیدن به این مقصود، ما به تعدادی از اهداف آموزشی در مفاهیم (I)، فرآیندها (II) و نگرش ها (III)، که توسط عمل ترسیم خود به خودی پشتیبانی می شود و در نهایت منجر به یک آموزش کامل برای معماران آینده خواهد شد، اشاره می کنیم.

واژگان کلیدی: بیان گرافیک، معماری، تجزیه و تحلیل فرمی، سوررئالیسم

———————————-

عنوان اصلی مقاله:    Forget What You Have Learned: Spontaneous Drawing For The Genesis Of Architecture

ترجمه فارسی عنوان:  آنچه یاد گرفته اید را فراموش کنید: ترسیم خود انگیز برای تکوین معماری

تعداد صفحات انگلیسی:  ۷ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۲ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده روانشناسی


خلاصه

گروه های بهبودی SMART (اسمارت) گروه های حمایت متقابل شناختی- رفتاری محور برای افراد دچار اعتیاد هستند. هدف مطالعه، ارزیابی میزان کیفیت تسهیلات گروه، انسجام گروهی و استفاده از فعالیت های تکالیف بین جلسه ای است که در ارزیابی خودی از مهارت های شناختی-رفتاری در میان شرکت کنندگان گروه کمک می نماید. شرکت کنندگان گروه های بهبودی اسمارت در استرالیا یک بررسی مقطعی را تکمیل نمودند (۱۲۴ نفر). این نظر سنجی شامل اقداماتی با استفاده از مهارت های شناختی و رفتاری، انسجام گروه، کیفیت تسهیلات گروه و ارزیابی کمیت ترک جلسات گروه توسط شرکت کنندگان با طرح دست یافتنی تکالیف بین جلسه ای است. به طور متوسط، شرکت کنندگان در جلسات بهبودی اسمارت به مدت ۹ ماه حضور دارند. به احتمال زیاد دلیل حضور شرکت کنندگان در برنامه بهبودی اسمارت جهت سوء استفاده مشکل ساز از الکل بوده است. آنالیز رگرسیون نشان می دهد که انسجام گروه به طور قابل توجهی استفاده از بازسازی شناختی را پیش بینی می کند، اما تنها ارائه تکالیف در پایان هر جلسه گروه، فعال سازی رفتاری را پیش بینی می کند. هم انسجام گروهی و هم ترک گروه با یک طرح تکالیف دست یافتنی، استفاده شرکت کنندگان از مهارت های شناختی-رفتاری را پیش بینی می نماید. اقدامات عملی مرتبط با فعالیت های تکالیف ممکن است باعث تسهیل فعال سازی رفتاری گردد. نیاز به تحقیقات طولی به منظور بررسی رابطه بین استفاده از مهارت های شناختی و رفتاری و نتایج شرکت کنندگان (به عنوان مثال استفاده از مواد مخدر، سلامت روان) حاضر در گروه های بهبودی اسمارت وجود دارد.

———————————————–

عنوان اصلی مقاله:    Group Cohesion and Between Session Homework Activities Predict Self-Reported Cognitive–Behavioral Skill Use Amongst Participants of SMART Recovery Groups

ترجمه فارسی عنوان:  احتمال انسجام گروه و فعالیت های تکالیف بین جلسه ای از خود-گزارش مهارت های شناختی- رفتاری استفاده شده در میان شرکت کنندگان گروه های بهبود اسمارت

تعداد صفحات انگلیسی:  ۶ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۵ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده روانشناسی 2017


خلاصه

هدف: بررسی این که مداخله تمرین هوازی (AET) 20 هفته ای پیشگیرانه می تواند باعث بهبود واکنش استرس عاطفی در طول وقوع استرس های زندگی واقعی گردد.

طراحی: مطالعه کنترل شده تصادفی؛ در داخل موضوع طراحی.

روش: شصت و یک دانشجوی غیر فعال به طور تصادفی در گروه کنترل انتظاری و گروه مداخله تمرین هوازی قرار داده شدند. برای درک وضعیت خاص، داده های درون فردی در زندگی واقعی، از دفتر خاطرات الکترونیکی استفاده شد. شرکت کنندگان حالات خود و استرس دریافت شده (PS) را بارها و بارها در طول روز، چه قبل و چه بعد از روتین مداخله گزارش دادند. به عنوان یک بررسی آکادمیک، ارزیابی پایه ای قبل از مداخله در آغاز ترم برنامه ریزی شده بود، و ارزیابی بعد از مداخله در یک برهه استرس زا از زندگی واقعی برنامه ریزی شد. برای ارزیابی تناسب تمرینات هوازی، هر دو گروه، تست ورزش قلبی ریوی را بر روی تردمیل قبل و بعد از مداخله تکمیل نمودند. مدل های چند سطحی (MLMs) برای مقایسه در – و بین ارتباطات موضوعی بکار گرفته شد.

نتایج: واکنش استرس عاطفی قابل توجهی در تمام ارزیابی های دوره های هر دو گروه آشکار بود. با این حال، شرکت کنندگان گروه مداخله تمرین هوازی در مقایسه با گروه کنترلی، بعد از برنامه آموزشی ۲۰ هفته ای در طول برهه استرس زا در زندگی واقعی (بررسی آکادمیک)، واکنش استرس عاطفی کمتری از خود نشان دادند

نتیجه گیری: گروه مداخله تمرین هوازی اثرات مفیدی بر روی واکنش استرس عاطفی در طول بررسی آکادمیک از خود نشان داد، که به احتمال زیاد یک وضعیت بسیار استرس زا در زندگی واقعی برای دانشجویان است. به نظر می رسد که گروه مداخله تمرین هوازی، استراتژی امیدوار کننده ای در برابر اثرات منفی بهداشتی واکنش استرس عاطفی انباشته شده است.

————————————

عنوان اصلی مقاله:    Reduced emotional stress reactivity to a real-life academic examination stressor in students participating in a 20-week aerobic exercise training: A randomised controlled trial using Ambulatory Assessment

ترجمه فارسی عنوان:  کاهش واکنش استرس عاطفی در یک بررسی واقعی آکادمیکِ عوامل استرس زا در دانشجویان شرکت کننده در تمرینات ورزشی هوازی ۲۰ هفته ای: مطالعه کنترل شده تصادفی با استفاده از ارزیابی سرپایی

تعداد صفحات انگلیسی:  ۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۶ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده جریان توان بهینه


چکیده

این مقاله یک بهینه‌سازی چند دوره‌ای را برای مطالعه‌ی اثرات فنی و اقتصادی قرار دادن و استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر (RES) و سیستم های ذخیره سازی انرژی (ESS) در شبکه توان ، پیشنهاد می‌کند. با نفوذ بیشتر RES، تغییرپذیری ذاتی آن، مقدار واقعی انرژی پخش بار را تحت تاثیر قرار می‌دهد، سهم آن‌ها در کاهش میزان انتشار گازهای آلاینده و گازهای گلخانه ای، و اثرات کلی رفاهی می‌باشد، که ممکن است دارا باشند. علاوه بر این، برای مهار کردن تغییرپذیری و عدم اطمینان این منابع، روش ها و فن آوری‌های جدید باید اتخاذ گردند. یک راه حل ممکن برای چالش‌های اتخاذ RES، اتصال به منابع ذخیره سازی انرژی می‌باشد، چه به عنوان امکانات اختصاصی در طرف عرضه و یا حمایت از جایگزین کردن بارها به تولید موجود در طرف تقاضا. این مقاله یک الگوریتم برای پخش بار شبکه با هدف پاسخ دادن به برخی از تغییرات اساسی به روش مدیریت سیستم ارائه می‌کند و ویژگی‌های تحلیلی راه حل بهینه را مورد بحث قرار می‌دهد.

روش پیشنهادی به یک مطالعه‌ی موردی اعمال می‌شود. چهار سناریو در پخش بار آنها بررسی شده است، اثرات رفاهی در شرکت‌کنندگان بازار عمده فروشی برای یک شبکه‌ی IEEE 30 شین اصلاح‌شده با انرژی باد به عنوان RES در نفوذ نزدیک به ۱۵% آورده شده است.پیامدهای سیاست به دست آمده از نتایج ثابت می‌کند که، اول، ESS می تواند نیاز رمپینگ را برای دنبال کردن بار کاهش می‌دهد ، اما لزوما مقدار انرژی باد استفاده شده را افزایش نمی‌دهد، و دوم، الگوهای ازدحام در شبکه برق نقش مهمی در اثر نهایی RES و ESS بازی می‌کنند. این‌ها بینش‌های مهم در مورد یک بحث جاری درباره‌ی نحوه‌ی ذخیره سازی و سرمایه گذاری هدایت انرژی های تجدید پذیر برای اقتصاد کم کربن می‌باشند.

واژه های کلیدی: جریان توان بهینه، برنامه‌های عددصحیح مخلوط، آرام‌سازی لاگرانژی

——————————————–

عنوان اصلی مقاله:    Optimal use of energy storage systems with renewable energy sources

ترجمه فارسی عنوان:  استفاده‌ی بهینه از سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی با منابع انرژی تجدید پذیر

تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۱ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۷ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه